Εντάξει, το γονίδιο παίζει το σημαντικότερο ρόλο. Πέραν όμως από αυτό, μη νομίζετε ότι τα σαμπουάν, τα έλαια ή οποιαδήποτε άλλη εξωτερική θεραπεία μπορεί να εγγυηθεί υγιή μαλλιά. Για μια ολοκληρωμένη υγεία των μαλλιών, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι η διατροφή σας περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά στη σωστή ποσότητα. Εδώ η λίστα 10 superfoods για υγιή μαλλιά.

10. Στρείδι

oysterΟ ψευδάργυρος είναι ένα βασικό μέταλλο για να διατηρήσετε τα μαλλιά σας υγιή. Η ανεπάρκεια στον ψευδάργυρο μπορεί να αποδυναμώσει το τριχωτό της κεφαλής αλλάζοντας τη δομή των τριχοθυλακίων, οδηγώντας σε απώλεια μαλλιών. Η πιτυρίδα επίσης δημιουργείται από την έλλειψη ψευδαργύρου. Το στρείδι είναι πλούσιο σε ψευδάργυρο και είναι η τέλεια λύση για αυτή την κατάσταση. Το βόειο κρέας, το σπανάκι, το αρνί είναι άλλες τροφές πλούσιες σε ψευδάργυρο.

9. Καρότο

carrotΜπορεί ήδη να γνωρίζετε για το όφελος του καρότου στο δέρμα σας. Αλλά γνωρίζετε ότι το καρότο είναι επίσης μια σούπερ τροφή για τα μαλλιά σας; Είναι μια πλούσια πηγή βιταμίνης Α, απαραίτητη για την ανάπτυξη των κυττάρων. Τρώγοντας ένα ωμό καρότο ή πίνοντας ένα ποτήρι χυμό καρότου τακτικά, θα βελτιώσετε την ανάπτυξη των μαλλιών σας όπως και το πάχος της τρίχας σας. Μειώνει επίσης την πτώση των μαλλιών ενισχύοντας τις ρίζες τους.

8. Κανέλλα

cinnamonΗ κανέλα είναι ένα μπαχαρικό με πολλά οφέλη για την υγεία όπως και για τα μαλλιά. Προσθέστε κανέλα στα φαγητά και τον καφέ σας. Θα βελτιώσει την κυκλοφορία του αίματος στο τριχωτό της κεφαλής σας, ενισχύοντας την ανάπτυξη των τριχών.

7. Προϊόντα ολικής άλεσης

whole grainsΗ ανεπάρκεια της βιοτίνης είναι ένας από τους λόγους για τα εύθραυστα μαλλιά. Είναι μια σημαντική βιταμίνη για την ανάπτυξη των μαλλιών. Τα προϊόντα ολικής άλεσης είναι μια μεγάλη πηγή βιοτίνης. Το γάλα, το κρέας και το συκώτι είναι επίσης σημαντικές πηγές βιοτίνης. Βεβαιωθείτε ότι τρώτε κάποια από αυτά τα τρόφιμα καθημερινά, έτσι ώστε να μην εμφανιστούν προβλήματα μαλλιών λόγω ανεπάρκειας βιοτίνης.

6. Γκουάβα

superfoods for healthy hairΗ βιταμίνη C βοηθάει στην ανάπτυξη των μαλλιών σας και τα διατηρεί ισχυρά. Η γκουάβα είναι μια μεγάλη πηγή βιταμίνης C. Πορτοκάλι, παπάγια και ακτινίδιο είναι άλλες σημαντικές πηγές βιταμίνης C. Όχι μόνο η γκουάβα, αλλά και τα φύλλα γκουάβας μπορεί να είναι μια λύση στα προβλήματα των μαλλιών σας. Ειδικά για την πτώση τους. Οι αντιμικροβιακές και αντιοξειδωτικές ιδιότητες των φύλλων γκουάβα θα βελτιώσουν την υγεία του τριχωτού της κεφαλής και θα το διατηρήσουν χωρίς πιτυρίδα.

5. Σολομός

salmonΤα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι εξαιρετικά σημαντικά θρεπτικά συστατικά τόσο για το σώμα όσο και για τα μαλλιά σας. Ως γνωστόν, τα ψάρια είναι μια μεγάλη πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων. Ειδικά ο σολομός. Ένα ακόμα πλεονέκτημα του σολομού είναι η διατήρηση της κεφαλής στη σωστή λιπαρότητα έτσι ώστε τα μαλλιά σας να φαίνονται λαμπερά.

4. Καρύδια

nutsΗ βιταμίνη Ε είναι μια θρεπτική ουσία που μπορεί να συμβάλει στη γενική υγεία του τριχωτού της κεφαλής. Τα καρύδια αποτελούν καλή πηγή βιταμίνης Ε. Θα βελτιώσουν την κυκλοφορία του αίματος στο τριχωτό της κεφαλής όπως και την υγεία των τριχοθυλακίων.

3. Σπανάκι

spinach Ο σίδηρος είναι ένα από τα σημαντικότερα θρεπτικά συστατικά για ένα υγιές τριχωτό της κεφαλής. Το σπανάκι είναι μια μεγάλη πηγή σιδήρου και βοηθάει στην ανάπτυξη των τριχών. Η παρουσία αντιοξειδωτικών στο σπανάκι βοηθάει στη μείωση της βλάβης και απώλειας των τριχών. Επίσης βελτιώνει την κυκλοφορία του αίματος στο τριχωτό της κεφαλής.

2. Αυγό

eggsΥπάρχουν πολλά πράγματα που μπορούν να κάνουν τα μαλλιά σας ξηρά και εύθραυστα. Η έλλειψη πρωτεΐνης είναι από τους σημαντικότερους λόγους καθώς τα μαλλιά σας είναι κατασκευασμένα από πρωτεΐνες. Έτσι, η ανεπάρκεια αυτή μπορεί να τα κάνει αδύναμα. Προσθέστε τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνες στη διατροφή σας όπως είναι το αυγό. Εκτός από το να το φάμε, η μάσκα αυγού μπορεί επίσης να βελτιώσει την υγεία και ανάπτυξη των μαλλιών ενισχύοντας τη ρίζα τους.

1. Ινδικό φραγκοστάφυλλο

indian gooseberryΤο ινδικό φραγκοστάφυλλο ή άμλα είναι το απόλυτο superfood για να κρατήσετε τα μαλλιά σας υγιή και λαμπερά. Υπάρχουν πολλά οφέλη για τα μαλλιά σας από τη χρήση λαδιού άμλα. Το μασάζ του τριχωτού της κεφαλής σας με λάδι άμλα θα βελτιώσει την κυκλοφορία του αίματος. Η χρήση της μάσκα άμλα μία φορά την εβδομάδα μπορεί να κρατήσει τα μαλλιά σας μεταξένια. Η κατανάλωση χυμού άμλα έχει επίσης απίστευτα οφέλη. Αυτός ο καρπός είναι μια μεγάλη πηγή βιταμίνης C και αντιοξειδωτικών. Και τα δύο αυτά θρεπτικά συστατικά είναι απαραίτητα για να διατηρήσετε τα θυλάκια των τριχών σας υγιή και να αποφύγετε τη θραύση τους.

Πηγή / Source